شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۵:۵۶:۴۱

اعضای TSA نرخ‎ها را بالا می‎برند

باشگاه خبری فراساحل: خطوط کشتیرانی عضو Transpacific Stabilization Agreement (TSA) پیشنهاد افزایش مرحله‎ای حداقل نرخ حمل و نقل دریایی در این توافقنامه را مطرح کردند که در صورت تصویب به ترتیب در اول دسامبر 2015 (10 آذر 94) و اول ژانویه 2016 (22 دی 94) شاهد این افزایش خواهیم بود. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین‌تایمز، بر همین اساس، از ابتدای دسامبر امسال در ابتدا نرخ حمل و نقل کانتینری در این خطوط ابتدا به کمترین سطح نرخ بازار کنونی باز می‎گردد و به حداقل 950 دلار برای کانتینرهای 40 فوتی (FEU) به مقصد سواحل غربی آمریکا، 1700 دلار به مقصد سواحل شرقی آمریکا و خلیج مکزیک و 2950 دلار برای هر FEU در حمل و نقل ترکیبی به بنادر اصلی شیکاگو، می‌رسد.


به همین ترتیب و بر اساس این طرح، از ابتدای ژانویه 2016 نرخ حمل و نقل هر کانتینر 40 فوتی به مقصد سواحل غربی آمریکا به 1200 دلار افزایش می‎یابد، و به مقصد سواحل شرقی آمریکا و خلیج مکزیک به 1600 دلار تغییر می‌کند. کشتیرانی‎های عضو این توافقنامه هدف از این اقدام را ایجاد حداقل سطح درآمد در قراردادهای جدید خدماتی پیش از آغاز سال جدید قمری در آسیا در ماه فوریه، عنوان کرده‌اند. برایان کونراد، مدیر اجرایی TSA، گفت: "خطوط کشتیرانی ترنسپسیفیک،خود را با ورود کشتی‎های بزرگ‎تر و ایجاد اتحادهای پیچیده در بازار تطبیق می‎دهد. این تغییرات در سایه هزینه‎های اضافی و فشارهای زیست محیطی ایجاد می‎شود. اما همه اینها در شرایط عدم قطعیت در اقتصاد جهانی رخ می‌دهد."



  کد خبر : 820
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :